Αποχωρεί από την Απελευθέρωση ο Μιχάλης Μιχαήλ


77020_4817379353803_1338930673_n

Παρελθόν από τον πάγκο της Απελευθέρωσης αποτελεί ο Μιχάλης Μιχαήλ, μετά από τρία χρόνια παρουσίας στην ομάδα.  Την ανακοίνωση της αποχώρησης του θέλησε να την κάνει ο ίδιος ο Μιχάλης στους παίκτες του σε συνάντηση που είχε μαζί τους στο κλειστό του Λύκειο Αγίου Γεωργίου στη Λακατάμια όπου η ομάδα πραγματοποιούσε τις προπονήσεις της.

«Είναι μια από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που έχω πάρει στη ζωή μου.  Η Απελευθέρωση για μένα δεν ήταν απλά μια ομάδα αλλά μια μεγάλη, δεύτερη οικογένεια.  Θα το θεωρούσα τουλάχιστον ανήθικο οι παίκτες μου να το είχαν πληροφορηθεί με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, εκτός από τον τρόπο που έγινε», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ο κύριος λόγος που οδήγησε τον Μιχάλη να πάρει αυτή την απόφαση είναι κάκιστη φετινή πορεία της ομάδας, όπως την χαρακτηρίζει ο ίδιος.  «Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά εμένα.  Στο ποδόσφαιρο δεν είναι αρκετό να κερδίζεις απλά τις εντυπώσεις, όπως έγινε σε αρκετά φετινά παιχνίδια, αλλά το ζητούμενο είναι να κερδίζεις βαθμούς.  Νιώθω ότι στην ομάδα υπάρχει έμψυχο υλικό με το οποίο έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει, κάτι το οποίο δεν έγινε με την παρουσία μου στον πάγκο», ήταν τα λόγια που χρησιμοποίησε ο ίδιος.

Στην αντίπερα όχθη, οι παίκτες της ομάδας φαίνεται να μην συμμερίζονται πλήρως την άποψη του προπονητή τους, παίρνοντας και αυτοί το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί.  «Οι παίκτες μου έχουν διαφορετική άποψη και θέλουν να παραμείνω στην ομάδα.  Είναι ένα γεγονός το οποίο δεν με αφήνει αδιάφορο, αλλά με συγκινεί πάρα πολύ.  Είναι απίστευτο μετά από μια τέτοια καταστροφική χρονιά, κυρίως στα τελευταία παιχνίδια όπου ο κατήφορος δεν έχει σταματημό, οι παίκτες σου να σε στηρίζουν σε τόσο μεγάλο βαθμό.  Είναι κάτι που με τιμά πάρα πολύ, πρώτα σαν άνθρωπο και μετά σαν προπονητή.  Ωστόσο, οι αριθμοί στο ποδόσφαιρο πάντα λένε την αλήθεια και η αλήθεια στην περίπτωση μας λέει ότι ήρθε η ώρα να αλλάξει κάτι.  Η σχέση μου με αυτά τα παιδιά είναι μοναδική και ελπίζω να μην αλλοιωθεί με την αποχώρηση μου από την ομάδα.  Πάντα θα έχουν όλοι, και τονίζω το όλοι, την αγάπη και το σεβασμό μου», δήλωσε φανερά συγκινημένος.

Όσον αφορά το μέλλον της ομάδας της Απελευθέρωσης, κανείς δεν είναι σε θέση σήμερα να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες.  Σίγουρα, η αποχώρηση του Μιχάλη αποτελεί μεγάλο πονοκέφαλο για τον Πρόεδρο και το Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας.